Godnatt !

     Datum: 2009-03-16 Kl: 22:23:16
Visst ja, bloggen var det ju med ! Hade helt glömt av den idag. Har dock inte mycket världsnyheter att komma med. Eller jo, en jättestor men den får jag inte säga och känner att jag verkligen behöver hålla inne på denna.

Annars har jag bara varit hundvakt några timmar idag och eftersom värdet hade lovat att bli vårit idag så tänkte jag ta med hunden på en promenix. Hujedamej ! Ute regnade, mascaran hängde nere på kinderna och mina händer frös till is. Kongo dreglade något så makalöst på denna runda så han hade dränkt halva mig när jag var tillbaka.

Kan rappotera till mina UF - kollegor att min mamma redan har sålt hundbajspåsar till folk på hennes jobb. Då har vi bara 795 påsar kvar ...

Imorgon kommer Jocke & Marcus till skolan, Yiieyh ! ♥
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0