KlantKarin !

     Datum: 2009-03-30 Kl: 21:19:50
Vilken jävla KlantKarin jag är ! Jag lovade ju er en massa bilder från idag ? Det kan ni glömma. Tror ni inte jag sitter och raderar alla bilderna på mobilen rakt framför ögonen på mig själv. Jag tänkte inte på vad jag gjorde och vips så ägde jag inte ens en bild att ha som bakgrund. Men som plåster på såren har jag snott Sofias bilder att visa upp för er utan att hon vet om det. Dom är tyvärr inte alls lika roliga som dom jag hade men det får duga till er. Ni är inte så himla bra alla gånger heller ändå så.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Men mickan pucko, du hade ju massa bilder på mig! och så snor du mina bilder -.-

2009-03-30 @ 22:10:22
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0