Med andra ord !

     Datum: 2009-03-29 Kl: 19:32:08
Igår var vi hos Jocke och hängde lite. Vi släkte faktiskt ner så mycket som vi fick. Det var i stort sett allt utom datorn, där gick gränsen tyckte dom. Rasmus var där emot väldigt förtvivlad över att svenska folket inte toh Eart Hour på allvar.

Senare spelade vi "Med andra ord" som vi inte har spelat på länge. Det är så jäkla kul men vi börjar kunna alla poletterna. Några roliga citat under spelets gång:

Jag: En känd svensk artist som heter samma som ... ! (pekar på Robbin,svaret var givetvis Robyn).
Paulina: JAHA , JILL JOHNSSON ! (hon tänkte på hans efternamn)
Robbin: JAG HETER VÄL FÖR FAN INTE JILL JOHNSSON !

Marcus: Svergies prins!
Rasmus: Det kan väl inte jag. Ehm ja ehh, Carl-Jonsson, Carl-Fredrik, Carl-Johan ...
Marcus: Tänk på hon som sjunger "Åhh det gör ont".
Rasmus: JAHA, CARL - JOHAN PHILIPSSON !

Jag: Tykslands huvudstad ! (Berlin är det rätta svaret.)
Paulina: AUSCHWITZ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0