Modeller !

     Datum: 2009-03-17 Kl: 21:05:03
Idag hade vi frisör i skolan hela dagen och på förmiddagen gjorde jag en riktigt skaplig frisyr. Fick dock bara G på den men lite nöjd var jag i alla fall.

På eftermiddagen kom Jocke, Marcus & Göran som skulle vara modeller åt mig. Eller Göran fixade jag åt Maria eftersom han så gärna ville följa med, det är populärt att komma vet ni. Jag var färdig med båda två lagom till rasten så dom åkte in till stan och roade sig lite. Men klockan tre kom skolskjutsen Joakim, Marcus och Göran och hämtade upp alla JB - barnen Mickan, Hang & Emil. Kändes ungefär som skolskjuts men det var en trevlig resa hem, mycket bättre en buss för en gång skull.

Annars har jag bara kollat på nya Gossip Girl som kom idag och snackat med Hanna.
Tackar för våren som kom idag som antagligen kommer vara som bortblåst imorgon.


Har förresten sovmorgon till nio imorgon. Det längsta jag har fått sova de senaste 3 veckorna.
Godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0