Mot sjukhuset !

     Datum: 2009-03-02 Kl: 13:26:09
Idag har det inte blivit allt för mycket gjort och det kommer jag väl få ånga i framtiden men idag så gör jag inte det. Är det bara jag & Linn i skolan så blir det lätt att man går till fjärde våningen och hälsar på Emma eller hänger och tar sprutor på toaletterna eller något liknande.

Nu ska vi strax bege oss mot sjukhuset. Vi berättade för vår UF-lärare hur mycket vi prioriterade att hälsa på vår opererade kompanjon och hon förstod det utan problem. Jag ser verkligen fram emot detta sjukhusbesök. Jag är dock lite rädd för att hon ska vara helt lam och äckligt men jag har sagt åt henne att hon måste ha spytt färdigt innan jag kommer annars går jag hem.

Mot sjukhuset nu då. I'm excited !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska va glad att ja ha en sån fjäskröst å kanske mindra glad att ja inte ha någon motivation alls hahah

2009-03-02 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0