Onsdag !

     Datum: 2009-03-18 Kl: 21:31:44
Älskar vi vädret eller älskar vi vädret ?

Klockan är 21.25 och det enda jag har hunnit göra sedan jag kom hem från skolan är att äta och dra igenom dagens skvaller med Hanna i telefon. Expo gick kalas idag med min enda kund. Vi klippte, slingade och snackade om adoptioner och resor. Verkligen jätte intressant och jag är seriös nu.

Rose-Marie var här hos mamma idag när jag kom hem. Hon är verkligen det häftigaste 46 - åringen jag känner och jag vet att jag tjatar om det om och om igen. Snacka om att jag ska se ut och leva som henne när jag blir gammal. Hon berättade om hur hon hade det i Dubai som hon kom hem ifrån förra veckan och om två veckor åker hon och hennes dotter till Italien till hennes man för att vara med på en tävling. Hon berättade också om resan till New York som hon var på i höstas och jag längtar bara mer och mer dit. Snaaaart ska jag masa mig dit !

Nu måste jag slagga strax så jag inte bryter min nya sömncykel som jag skapade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0