Onsdag !

     Datum: 2009-03-04 Kl: 21:57:04
Sov till nio idag. Hade definitivt behövt sova betydligt längre men vad gör man inte när skolan kallar. Blev ingen lunch på stan idag då Linn var tvungen att åka till skolan och göra ett matteprov, så det blev exklusiv kasslergryta (?) i skolan. Fick åka med Lotta till expo och där var det prov som stod på schemat. Jag tror det gick ganska bra och det var väl enbart för att Sofia satt hemma och höll tummarna för mig, hon har liksom inget annat att göra.

Annars var det trevligt på expo. Lyset på toan hade gått sönder så det blev ett besök med endast lyset från mobilen men det gick det med. Nöden har ingen lag.

Hade annars två kunder idag. Jag råkade komma in på samtal om döden med min ena tant. Hon sa att hennes ena son hade tagit livet av sig och att hennes man hade legat död i sängen en morgon när hon vaknade. Vad svarar man på det ?

Fick mina nya tygisar av Hang idag. Måste smutsa ner dom lite nu bara så att dom inte ser så sprillans nya ut.

Har inget roligare att komma med idag. Eller jo det har jag, men det får jag tydligen inte gå ut oficiellt med.


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0