Söndag !

     Datum: 2009-03-15 Kl: 11:46:31
Godmorgon allihopa !

Jag sov faktiskt över förväntan bra i natt, vilket jag aldrig gör efter en fest. Mår prima gör jag också vilket jag inte trodde att jag skulle göra men det tackar vi för. Hade ingen kamera med mig men om jag får bilder från någon annan så kan det hända att dom dyker upp här.

Har gått igenom helgens händelser med Hanna och jag har inga kommentarer om vad hon sysslar med på sina helger.
Vansinne !

Vem vill umgås med mig idag ?
Ingen bra förebild !

Kommentarer
Postat av: hanna

Ge det tills i morgon sen kommer min syster ringa mig och skrika: "va faaaan gör du på dina helger???"



tack michaela lundberg, tack ;)

2009-03-15 @ 12:24:04
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0