Studiedag !

     Datum: 2009-03-26 Kl: 12:51:14
Idag mår jag mycket bättre men igår var det jäkla mig inte nådigt. Fast jag mår fortfarande inte helt bra men det blir nog ingen kasslerpitt på fredag i alla fall Sofia, så du kan vara lugn.

Har bara legat i soffan och rullat runt hela morgonen vilket jag gör fortfarande. Gick ner och gjorde nudlar och slängde på generöst med krydda på dom i hopp om att jag skulle känna någon smak. Mission Impossible.

Att se mig idag hade inte varit någon fröjd för ögat. Jag är så där riktigt sjukful och håret i toffs varvat med klämma på huvudet. Men ska duscha ikväll eftersom vi tyvärr bara har studiedag idag så jag måste till skolan imorgon. En annan ska komma ditt frisk som en pinne imorgon och ha möte med en studentmössesnubbe. Jag är så engagerad i skolan att jag blir förvånad själv.

Kanske dags att äta något smaklöst igen ?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi ska inte ha möte imorgon lilla du..

2009-03-26 @ 18:17:08
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0