Temadag !

     Datum: 2009-03-11 Kl: 16:37:08
Idag hade vi tydligen någon temadag i skolan och våran handlade om "Genus". Visste inte var det var då ock knappt nu heller men det har något med manligt och kvinnligt att göra i alla fall. Vi lyssnade på en föreläsning på morgonen om det som skulle hålla på i en och en halv timme. När fyrtio minuter hade gått och hon sa att hon var klar så var lyckan gjord ! Men vi var tvugna att sitta i klassrummet och disskutera en massa.

Efter lunchen kollade vi på filmen "Billy Eliott" och sen fick vi sluta. Linn var oehört snäll och gav mig en digestivechoklad som jag smäckte i mig och den satt som en smäck.

Snart kommer Hang och då ska jag få prova hennes skor. Yippiehoo !
Vi ska väl masa oss på A - lagsmatchen med sen. Vi kan behöva vara lite sociala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0