Tisdag !

     Datum: 2009-03-31 Kl: 13:31:20
Skolan flyter på som ett rinnande vatten idag och Linn Svensson är sexig i leopardkofta. Jag har lyckats få med mig Sofia till Tranås senare idag så nu är jag nöjd. Jag ska nämligen ta mig ända till Tranås för att se en modevisning som min käre vän Hanna Nielsen deltar i och sen åka hem. Anledningen till att jag kommer är för att hon ska sjunga och det vill jag inte för mitt liv missa. Jag kommer skratta säger jag bara !

Nu höll Linn på att göra en dagens men rädda sig själv i sista sekund !

Så jag & Sofia tar halv tre bussen och sen fikar vi en snabbis innan det bär av. Kul för henne att uppleva Tranås, hon har verkligen inte alls någon hon känner där heller. Men roligt ändå borde hon tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0