Tisdag !

     Datum: 2009-03-03 Kl: 21:16:09
Jag är helt utslagen nu, trött som en liten ...

Hade min kära modeller Emma & Paulina hos mig idag och det fixades och donades lite med håren. Det gick riktigt bra faktiskt men det tar på krafterna att stå upp hela dagen. Men det var roligt och jag fick reda på lite smaskigheter.
Tackar Joakim för att han kom och hämtade mig & Paulina så att jag slapp gå hem från bussen.

Pluggade innan. Har ett fucking frisörprov imorgon som kommer gå åt hell !

Känner mig allmänt värdelös idag. Behöver någon som muntrar upp mig.

Har förresten pratat med Sofia idag. Hon mår förjävligt efter operationen och jag förstår henne. Efter allt det som hände så hade jag skjutit mig själv. Hon har all rätt att klaga idag.

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Gert

Vad har hon opererat? :O

2009-03-04 @ 10:39:30
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: Ikväll kommer jag publicera vems ögon det var på bilden. Kom tillbaka då och se om just din gissning var rätt! :)

Kram <3

2009-03-04 @ 18:36:28
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för hjälpen snygging :))

2009-03-09 @ 10:18:46
URL: http://emmaemmaemma.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0