Torsdag !

     Datum: 2009-03-05 Kl: 21:00:13
Dagen har gått så fort idag så jag har inte hunnit med bloggen.

Men vi hade i alla fall svenska idag i skolan och Mickan & Linn kom självklart på den brillianta idén att vi skulle ha lite avslappning. Läraren var självklart på så efter rasten blev det 15 minuters meditation/avslappning på madrasser i klassrummet. Något som är ännu bättre är att vår lärare nog ska införa det som tradition under varje svenskalektion. Hell Yeeeeah  att vi ska !

Till lunchblev det Donken för Angelica hade bil. Snacka om att lyckan var gjord !


Sista lektionen skulle vi skylta varsitt skyltfönster på expo. Min grupp inklusive jag hade noll insperation så vårt skyltfönster blev inte så lyckat. Det blev sämst skulle man väl kunna säga. Ni får lite bilder på några av skyltfönstrerna och ni kan ju gissa vilket som var min grupps skyltfönster.



Hjälpte faktiskt mamma med maten idag men det var kanske enbart för att det blev potatismos i ugn. Efter det tog jag och stoppade musik i öronen, la mig under täcket och powernapade. Klippte mammas jobbarkompis vid 7 och det gick perfa.

Nu är det Anna Hibbs i Lyxfällan som gäller. Ska bli så jäkla kul för hon är så ball !
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi åt ju samma mat mickan :O

2009-03-06 @ 10:15:31
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0