UF - mässa !

     Datum: 2009-03-21 Kl: 18:31:21
Det var som sagt dags att stiga upp tidigt för tredje lördagen i rad idag för att denna dag  ta sitt pick och pack och ställa ut sig på UF - mässan. Eftersom vi inte har varit så värst serisösa med detta pådrag så blev resultatet där efter. Men våra konkurrenter mitt emot hade inte heller så mäktig monter plus att dom bara sålde två produkter. Vi sålde faktiskt runt 50 påsar och det är vi mäkta stolta över.



Vi var kungar på att sälja och borde vunnit pris för bästa säljare. Vi anpassade påsens användningsområden beroende på vem kunden var. Var det är mamma utan hund så sa vi att man kunde ha bullar i den. Var det ett barn så sa vi att man kunde ha godis i den om man inte hade någon hund. När det kom fram killar i vår ålder så sar vi att påsen var perfekt som spypåse efter en utekväll och det insåg dom med för vi fick två sålda till två olika killar.



Jag hittade mig till två söta tjejer som var våra grannar tvärs över. Dom var från Gränna och jag blev värsta bundisarna med dom två. Vi hade mycket gemensamt och den blonda måste varit min själsfrände för vi hade lika dana mobiler och ingen av oss hade aldrig förut träffat någon med lika dan. Dom gick i alla fall sista året på Samhäll - Ekonomi.



På prisutdelningen vann vårt vackra företag inte ett enda pris. Kan varit för att vi inte anmält oss till något, men ändå. Dom som vann var värdiga vinnare och jag vill inte ens veta hur mycket tid dom lagt ner på sina företag. Det var några som hade en monter med massa blommor i och den var helt otrolig. Snacka om att kunna göra en monter ! Dom om några var värda sitt pris.

Träffade även gamla frisör-Frida där. Jag kände knappt igen henne men efter lite snack så var det samma gamla Frida som var framme. Jag saknar henne en jäkla massa !

Nu är jag totalt utmattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0