Tripp !

     Datum: 2009-03-01 Kl: 20:56:40
Idag tänkte jag vara ordentlig och en riktig syster och följa med och kolla på min lillebrors match. Tror ni inte att den är inställd då ? Typiskt, jag som hade tagit på mig ordentliga kläder och allt. Istället blev det att jag åkte hem till Joakim och gosade med Pysen i hans säng medans han åt. Sen åkte vi och Fidde & Kickos till Kickos stuga enbart för att ha någonstans att åka. Det var en jäkla bit dit och dom körde som idioter. Den ena utan körkort, med dörrarna öppna och en som hänger halft utanför bilen. Det gillar jag inte riktigt men dom skiter fullständigt i vad jag tycker.

Så såg det ut idag, kallt och tråkigt.



Så här såg det ut i somras. Jag vill tillbaka !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0