Usch !

     Datum: 2009-03-25 Kl: 21:05:12
Jag lever men mer är det inte. Vad har jag gjort för att bli straffad så här.
Jag är så förkyld och kanske sjuk men ändå så rastlös. Jag orkar inte ta mig någonstans men behöver ändå hitta på något. Åka bil hade varit prima nu. Tror dock inte att det är någon mer än jag som vill det nu.
Det är synd om mig.

Måste bara lägga in en liten konversation mellan mig och Hang som skedde för några mornar sen.

M: Jag har packat om min väska och det måste vara något jag glömt lägga i för den är så lätt.
H: Ja, men du har ju inte datorn med dig ?
M. Neh, men den brukar vara tung ändå och nu är den jätte lätt.
H: Mickan, du kanske har blivit starkare !?


Den teorin tror jag på för väskan är fortfarande lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0