Tudelidu - hu !

     Datum: 2009-03-26 Kl: 21:10:36
Nu har jag duschat och gjort mig fräsch så att jag kan gå skaplig till skolan imorgon. Tänkte kolla på den där dokumentären om Josef Fritzel och se om det är något att hänga i julgranen eller inte.

Innan idag fick jag reda på att Marcus med hade varit sjuk idag fast det klämde han inte ur sig förrens på eftermiddagen. Han var i alla fall snäll och kom på olika sätt att underhålla mig på när jag sa att jag hade tråkigt. Som att spela onlinespel över msn. Jag vann faktiskt över honom på en del spel men när det kom till tre i rad i 3D-format så svek hjärnan även mig lite.

Jag var duktig innan också och plockade ur diskmaskinen, men inte mer än så. Mamma bad mig att plocka ur och ställa in men plocka ur fick räcka, där går gränsen. Att ställa in är så fruktansvärt äckligt så det gör jag bara inte. Mamma accepterade det idag.

Jo, så var det en sak till ...

/- Michaela. säger (20:44):
 Skulle vi inte ha möte imon ?
Sofia säger (20:44):
 nej vecka 16 pucko
/- Michaela. säger (20:45):
 jag var beredd på att det var imorgon
Sofia säger (20:45):
 jo jag sa 16 april och sist jag kollade är det inte april än
 då kan du sluta förbereda dig

Det var visst inget möte imorgon...jag som var laddad.

Bjuder på en incident med kebabsås på ett ben sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0