Vem är du ?

     Datum: 2009-03-01 Kl: 22:07:32
"Emelie K" ?

Du undrade om jag fortfarande behövde modeller. Ja, det behöver jag och kommer behöva flera gånger framöver. Men jag kan ju inte svara till dig då jag inte vet vem du är. Så, vem är du ? (:

Var med Jocke & Bn och hämtade Paulina innan. Jag visskade en grej till Paulina i bilen på vägen hem och då blev Jocke tjurig för att han inte fick veta, så han körde in på en parkering, klev ur bilen och låste in oss. Sen kom han och Bn krypandes på marken för att skrämma oss och dom trodde att vi inte såg dom. Puckon.

Jag dokumenterade Paulinas kök. Det är vad som bjuds på idag. Godnatt !





Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, ojdå

emelie kristoffersson :p.

jag råkade läsa det och tänkte att det kan jag ju ställa upp på! ;D

2009-03-03 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0