180509

     Datum: 2009-05-18 Kl: 13:31:37
Ny vecka nu då. Bara tre dagar så det ska jag väl klara. Dagen har varit helt okej än så länge, bara lagt i en ljusfärg på Julia och sen glidit runt lite. Snicksnackat lite i telefon med kunder och faktiskt läst lite i en tidning.
Sofie är tillbaka idag så därför går allting i 700 km/h. Hon satt även och klippte sig själv och det gick nog på två minuter. Kunderna undrade hur hon kunde klippa sig själv så hon svarade "Här är vi inte så pjåskiga och på oss gamla kärringar så är det inte så noga". Rätt inställning där.

Annars så sitter jag och har lunch med Jonis nu och han lär mig att kolla på fotboll. Eller, jag är rätt duktig på det egentligen. Det ena laget var så ledsna för dom förlorade någon final så dom grät som små pojkar. Det var nästan så att det föll en tår när jag såg det. Jonte har även tvingat med mig på fotboll imorgon ikväll. Jag hade två krav: Filt och mjukglass.
Jonte och David som förövrigt är en av mästerspelarna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas han hälsade från mig!

2009-05-18 @ 21:02:57
Postat av: Sofia

Hoppas han hälsade från mig!

2009-05-18 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0