Fotboll !

     Datum: 2009-05-19 Kl: 22:03:27
Det var ikväll som Jonte hade lovat mig mjukglass om jag följde med honom på fotboll. Men det blev inställt för att han kom på att han var tvungen att fira sin mamma. Men sen blev det icke-inställt igen så då åkte jag & Amanda och joinade Jonis en stund. Jag träffade Sara där nere med. Jag gillar verkligen henne, bra granne.

Efter matchen så skulle Jonte ge mig mjukglass ändå men dom tog inte kort så det blev ingenting med det. Vi crusade runt med Amanda en stund sen bärde det av hemåt.

Nu är klockan lite för mycket och jag har lite för mycket kvar att göra innan jag kan slagga. Imorgon är det sista dagen på praktiken för denna veckan. Yees !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar dig med min granne!;D

2009-05-20 @ 18:26:57
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0