Friiiday !

     Datum: 2009-05-29 Kl: 19:02:41
Klockan är sju och jag är äntligen hemma. Men nu ska jag direkt slinga och klippa Fredrik Mafisen ! Jag är hur trött som helst men snäll som man är så ställer man upp.

Det var som sagt sista dagen på praktiken idag. Rätt skönt måste jag säga. Hade hela 4 kunder idag och det gick prima ballerina. Jag klippe en utländsk man runt trettio typ. Precis när jag är färdig och Julia ska kolla igenom det så säger hon: "Du vet väl att han är frisör?" Milda Mathilda, vilken tur att jag inte visste det under själva klippningsproceduren. Då hade jag varit så nervös så ingen vet hur det hade slutat.

Snäll som jag var så gav jag dom en någon prydnasblommamedjorgubbarochstenar-sak. Dom blev så glada och automatsikt så får jag antagligen vara där i trean. Kanon !

Åter till arbetet.

Kommentarer
Postat av: Terese

Det är kul o vara frisör va ? :)

2009-05-30 @ 11:51:12
URL: http://tessyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0