Godmorgon, Godmiddag, Godkväll !

     Datum: 2009-05-06 Kl: 22:16:41
Har jobbat på Expo hela dagen så har inte hunnit uppdatera här. Jag och Emma var så kallade "vakter" idag så jag hade bara en kund. Det var en liten pojke som babblade på som sjutton om både lyckostenar och fiskar. Hans lillebror somnade när Emma klippte honom. Så söt.

I bussen på vägen hem käkade jag min baguette och kollade på One tree hill. Mötte upp Hang på stationen för att kolla på tjejernas match. Vi var väl där en kvart innan det blev för kallt så då fick min kära mamma skjutsa hem oss.

Ikväll hade jag tänkt att gå och lägga mig i tid men ringde Hanna och pratade istället. Vi sa inget av värde men så är det ofta.

Linn hittade för övrigt en inramad närbild på Bävern på Expo idag. Den gav jag till Emma och det var verkligen dagens händelse. Så passande.

Nej vad gör jag. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0