I know everything !

     Datum: 2009-05-04 Kl: 22:06:01
Min pappa och jag åkte förbi ett ställe där det såg ut som om det skulle byggas ett hus:

Pappa: Vem är det som ska bygga hus där ?
Jag: Det vet jag inte.
Pappa: Det ska du veta. Du vet ju allt som händer här och det du inte vet om Anderstorp är inte värt att veta.

Han har så rätt den där farbroden.

Nu ska jag sova. Imorgon är det tydligen prov på förmiddagen i någonting som inte går att plugga till. På eftermiddagen skulle vi ha haft modeller och det ska alla fortfarande ha utom jag & Linn som måste gå på någon kurs för att vi är ambassadörer. Satan, hoppas dom bjuder på fika.

Nu var det slut på det roliga. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0