I'm home !

     Datum: 2009-05-02 Kl: 19:17:08
Nu är jag hemma igen efter min vistelse i Amandas hus i skåne. Jag lovade er att uppdatera där nerifrån och ta en massa kort. Som ni kanske märkte så bröt jag det löftet ganska snabbt. Jag har inte bloggat en enda gång och bara tagit 3 kort. Men jag bjuder på dom stackars tre korten lite längre ner.

Vad har vi gjort där nere då ? Jo, solat konstant i två dagar så tomatklubben, här kommer lite uppdatering. Framsidan är 10% brun och 90% röd. Baksidan skulle jag säga 50% röd och 50% vit. 

Igår kväll fick vi nys om att Victor höll till 5 km i från oss så det blev en tripp till Magnarp. Där träffade vi på Victor, Ludvig & John som var på golfläger. Så vi åkte en runda och sen "hängde i deras hak" på vandrarhemmet. Det var väldigt mycket "kollo" över rummet och det fanns härligt blå våningssängar som vi satt och snackade i. Jag är väldigt nära att få mig en rundvisning i Victors hus i Värnamo och enligt Amanda så har jag halva inne på det. Undrar bara vad jag ska göra med andra halvan för jag vill se det huset. Victor är även en av mina läsare här vilket jag tycker är mäkta trevligt.







Snygg Amanda stod för bilkörningen hem och vi lyssnade på festskivor i bilen och käkade godis. Måste bara påpeka att livet alltid är en fest när jag bjuder på min närvaro.

Nu ska jag äta kinamat och sen träffa mina vännor som jag saknat !


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag åkte förbi Amandas stuga i lördags!;)

DEN VAR FIN!

2009-05-04 @ 09:44:17
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0