Jag försov mig med 30 minuter !

     Datum: 2009-05-08 Kl: 13:56:21
Idag vaknade jag tjugo över sex av att min mamma kom in och undrade om jag inte skulle gå upp. Joho, det skulle jag och hon skulle öven sett till att jag kom upp i tid men både fick uppdrag: misslyckat.

Med 15 minuter på mig så han jag faktiskt ta på mig, sminka mig, borsta tänderna, haffa en frukt och kasta mig i bilen.
Anledningen till denna försovning från min sida var får att jag låg och drömde om Linn och hennes pack. Jag drömde att hon och hennes festgäng med Bella tha Butti i spetsen kom inrusande i en lägenhet och skulle festa och bara för det så försov jag mig.

Nu har vi matte och Linn har redan tagit helg genom att säga att hon är ledig. Hon ska nämligen med festgänget till sexshoppen i Ullared och storhandla. Deras rätte element måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0