Jönköping tur och retur !

     Datum: 2009-05-09 Kl: 00:09:46
Kom precis hem från en runda med Jocke & Co. Jag ska nu berätta för er vart denna runda gick någonstans.

Jocke hade tydligen jobbat i Jönköping på Elmia idag med sin pappa. När dom skulle åka hem så lyckades Joakim lägga sin pappas jobbarkompis nycklar på en släpkärra. Dom hade sedan åkt iväg utan att ta nycklarna så dom hade troligen ramlat av på parkeringen någonstans. Så vår resa gick till att vid halv tio åka till Elmias parkering och leta nycklar. Efter att nästan ha kört på två rådjur så var vi framme och kunde börja leta. Vi hittade inga nycklar men Jocke trodde bestämt att dom låg innanför det inhängnade området som var videoövervakat. Så vi bröt oss in där men kom inte ut med några nycklar rikare. Där emot åkte vi till McDonalds och jag fick en äppelpaj. Sen åkte vi hem igen utan nycklar och med en äppelpaj rikare och klokan tolv entrade jag mitt hus.

Nu är jag trött. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0