Lördag !

     Datum: 2009-05-16 Kl: 16:33:07
Vad händer på denna nu så molniga dag då ?

Till min glädje vaknade jag upp med sol utanför fönstret idag. Hann ut och sola en liten stund innan det totalt molnade igen men det gav inget resultat. Snackade med Hanna i telefon också och gick igenom hennes fredagskväll. Hennes helger ger mig alltid ett gott skratt. De senaste tre åren har jag pratat mer med Hanna i telefon än i verkligheten. Det är sjukt och vad är anledningen till det ? Jo, att vi aldrig fucking träffas längre ! Hatar 15 mil mycket idag.

Mamma & Pappa är och kollar på stuga idag. Men dom kommer inte köpa någon, jag vet det ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna Nielsen gillar detta.

2009-05-16 @ 17:44:55
URL: http://hannanielsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina föräldrar träffade ju dina på den stugan!;O hahha xD

2009-05-16 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0