Lördag !

     Datum: 2009-05-23 Kl: 22:24:41
Nu sitter jag i underkläder hos Amanda och kollar på "Hundtricket" med henne och Jonte. Det är inte så konstigt som det låter, men det krävs lite kännedom för att förstå det. Vi har smällt i oss lite kebab och Jonte har ätit våra rester och lite sådär-

Vad har jag annars gjort idag då. Jo, jag åkte till Hang vid halv två inatt och slaggade där tills idag. Vaknade runt tolv och gick ner och åt frukost. Hon åt svenne frukost som mackor och stekt ägg. Jag valde dock kinafrulle så det blev för mycket nudlar som jag inte orkade äta upp och sen lite svennemacka. Sen återgick vi till sittande läge i eldubbelsängen och förflyttade oss inte förrens klockan slog halv sex och jag masade mig hem. Eller jag orkade ta mig ner en gång för att hämta lite banankaka.

Ikväll måste jag cykla hem själv. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0