Måndag !

     Datum: 2009-05-25 Kl: 22:06:35
Måndag var det idag ja och det firade vi genom att vara extra trötta.Dagen har ändå varit härligt slapp. Fönade och plattade Carins hår på morgonen, var med på ett möte med en Lanza-snubbe.  RIngde även mitt dagliga telefonsamtal till hotellet för att kolla var det var för mat och sen gled jag runt till det var dags för lunch.

Lunchade med Paui idag eftersom hon hade studiedag. Även denna dag var jag extemt otrevligt nära att elda upp Amandas längenhet men i sista sekund mognade jag och gick tillbaka och upptäckte att plattan fortarande var på så jag stängde av den. När jag kom tillbaka fick jag en klippning och det gick smärtfritt. Dock skullen tjejen ha helluggt vågade jag inte ge mig på när dom är så stora. Går man i åttan är det rätt viktigt att det blir bra. Att klippa luggar på dagisbarn är annars ingen match för mig.

Rusade iväg till bussen och sista teorilektionen. Käkade Snipenbaguette på vägen hem. Åkte till Amanda och fyllde på mitt lunchföråd. Åkte med till Reftele och hämtade lillebröder och sen bar det av marsch pannkaka in i duschen.

Nu sitter jag här med håret i bandage för att försöka reparera det efter de senaste månadernas experiment.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0