Mobilen lagad !

     Datum: 2009-05-07 Kl: 21:12:45
Nu är det officiellt. Min mobil är lagad och fungerbar igen. Kan inte låta bli att erkänna att jag innerst inne hoppades på att han skulle köpa en ny åt mig. Han har ju som sagt repat den lite och lyckats "bränna in" fingeravtryck på skärmen och min pappa försökte lite lätt skämta bort det men det funkade inte. Jag blev arg men jag höll tårarna tillbaka denna gången men jag förklarade klart och tydligt för honom att jag var arg på honom. Då sa han att jag fick det gratis och slapp betala 1300 som delarna hade kostat, för att han hade förstört den. Snacka om att försöka ge mig dåligt samvete. Jag vet ju att jag aldrig hade behövt betala det i vilket fall.

Jag vet att jag ska vara tacksam men varför är det så svårt ? Är det något jag har svårt för så är det att vara tacksam om det inte blir precis som jag behagar. Därför ska jag lägga mig under täcket nu och skämmas för att jag beter mig som jag gör. Ska ändra på det ... någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0