Mors dag !

     Datum: 2009-05-31 Kl: 22:33:27
Vaknade fem över tolv idag av att pappa kom upp och tvingade mig ut och sola. Så jag släpade med mig täcket och kudden och la mig på studsmattan med lite musik och fortsatte sova vidare lite. Käkade lite middag och gick igenom helgen med Hanna i telefon ett tag. Sen var det dags att bege sig ut till landet för mors dags firandet och det var då helvetet brakade lös.

Visst ser det ut som den perfekta mors dags idyllen ?



Heeeeeeeell noooooooo !

Det började för jävligt genom att jag skulle ut och lägga mig på gräset och sola. Precis när jag skulle lägga mig ser jag en ett orm as på marken ! Det blev kata-fucking-strof ! Jag flög in i bilen och stängde dörren och beodrade min pappa att åka till mormor och hämta en solstol så att man inte nuddar marken. Vi åkte dit men hittade ingen solstol och ingen var surare än jag. Eller jo, min mamma. Hon har vartt tjurig hela dagen och hela tiden var det något som inte var bra. Tro det eller ej, men jag lyckades tillsammans med min bror att spendera timmarna och glada ihågen var vi när vi åkte hem.

Åkte direkt vidare till Jocke och klippte Marcus. Han ville klippa sig kort och det brukar jag inte vilja att han ska ha. Men eftersom han var så bestämd så klippte jag det lite kortare. Vad händer ? Han som tjatat om kort i ett år blir inte nöjd och tycker självklart: "Mickan, det är fööör koooort". Och jag som aldrig har viljat klippa honom kort tycker att det blir jätte bra. Föressten, sitter "jätte bra" ihop ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Mickan, jätte och bra ska sitta ihop. Annars blir det särskriving! Jättebra :)

2009-05-31 @ 23:35:22
URL: http://idafriman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0