Nya mattevänner !

     Datum: 2009-05-08 Kl: 18:49:11
Idag upptäckte jag två nya vänner på mattelektionen. Jag minns dock inte riktigt vad dom hette och jag tror heller inte att jag har sett dem innan. Dom var från Bosninen och vi hade väldigt trevliga samtal om livet måste jag säga. Vi började även tipsa varandra om hur man ska vara som tjej eller kille. Jag listade upp allt på tavlan och jag blev riktigt rörd när dom gjorde listan för oss. Killar verkar ha mänskliga krav långt där inne någonstans ändå.

Min & Emmas lista för killar.

Killarnas lista för hur tjejer ska vara.



Vi avslutade i stort sett med "Har vi haft matte tillsammans hela året?" Allas svar blev "jag vet inte" för vi hade aldrig sett varandra innan. Den ena var till och med 89:a. Ja, herrejesus var man lär sig om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0