Onsdag !

     Datum: 2009-05-13 Kl: 20:53:32
Idag har jag praktikat hela dagen. Dagen har innehållt lite små roliga händelser beroende på hur man ser det. Kan till exempel säga att det var en dam inne som önskades frisyren potta. Det var verkligen pottfrisyr men hon var så nöjd när hon gick där ifrån. En annan gubbe pratade indirekt om sitt sexliv med Julia. Sen undrarar jag bara varför man säger så här:"Jag vill gärna ha håret i mittbena" och sen lite senare när Julia lägger det i mittbena så säger han "jag brukar ha det åt sidan, lägg det så". Då vill han ju inte alls ha det i mittbena.

Klockan fyra kom världens bästa Joakim och klippte sig hos mig. Han blev kalas snygg ! Vi snicksnackade om lite allt möjligt medans jag friserade frillan. Fick uppdatering om Pysen, han har fortfarande inte kommit tillbaka. Enligt Jocke så kan han inte skaffa någon ny katt heller ifall att Pysen skulle komma tillbaka och få se att han är utbytt.

Efter att jag var färdig med Jocke så fick jag sluta. Jag gillade inte Julia så mycket innan men nu gillar jag verkligen henne. Den bästa tiden är när det bara är hon och jag där, då är det skönt.

Jockiedoo & Jag för två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0