Rasmus/Emil !

     Datum: 2009-05-31 Kl: 21:08:54
Igår kollade vi in Karnelevalen och sen självklart ballongdansen. Efter en glass hos Hang och grillad mat hos mig med inslag av vietnamestiska ord så begav sig jag & Hang mot Rasmus där alla andra var och grillade och förfestade lite. Väl där lyssnade vi på musik och även pianospel som inte var helt uppskattat från alla killars sida. Annars så var det bara bra och allmänt kul och efter ett tag så skulle halva packet dra vidare mot Parken.

Vi som var lite för små gick bara rakt över gatan hem till Emil och fördrev tiden där. Vi hade tänkt åka vidare men det gick väl så där må jag säga. Med tio olika viljor och tjat så slutade det med att vi inte kom någonstans. Istället bara hängde vi där ända till halv tre tills dom andra kom tillbaka från Parken. Jag & Amanda la oss på mattan under köksbordet och sov en liten stund innan alla begav sig hem till Rasmus igen. Där var vi väl i ungefär 2 minuter innan det var dags för mig, Hang & Pontus att traska hem i det fina vädret som hade blivit betydligt kallare än var det vart innan.

Klockan 4 sov jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0