Seger !

     Datum: 2009-05-17 Kl: 22:35:58
Sms från Hanna Nielsen 13.02:

Kan vi käka tårtan på studsmattan? :(

Internt med gud så roligt.

Har också lämnat in min engelska bokrecension idag som skulle varit inlämnad direkt efter jullovet. Den må suga ack så mycket röv men det får ändå duga. Jag känner ingen som är intresserad av att lägga ner någon tid på den.

För övrigt så var det Amanda som jag "beställde" kläder av i för några inlägg sen. För er som upptäckte att jag hade skrivit "Hanna" så var det enbart för att jag pratade med henne i telefonen när jag skrev. För alla vet vi ju att Hanna kan inte sy kläder.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahhahaha jag skrattar högt..hahaha

2009-05-17 @ 23:57:12
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0