Tisdag !

     Datum: 2009-05-26 Kl: 20:11:59
Har ni svängdörrar hemma eller ?



Jaha, vad har vi att säga idag då ? Praktik hela dagen som vanligt. Rätt lugn morgon, rullade upp en permanent och snicksnackade i telefon med kunder som mest. Lunchade och kollade på "Top Chef" som är mitt nya beroende. Planerar in lunchen i smyg lite efter det programmet. Synd bara att Dale åkte ut idag, jag hejade ju lite på han. Men det finns rätt många kvar som jag gillar, bara inte Lisa vinner. Efter lunch hade jag två barnklippningar på raken. Börjar lära mig att klippa med maskin nu. Det är riktigt kul att bara raka bort allt hår i räserfart. Sen är det ju bara det att skiten ska klippas ihop med överhåret också. Men med lite filning så har det gått ganska bra ändå.

Denna snygging rullade jag upp idag.


Nu ska jag kolla på lite One tree hill och äta jordgubbar och grädde som min mamma har till mig där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0