Tisdag !

     Datum: 2009-05-05 Kl: 21:54:21
Hade prov i arbetsmiljö och säkerhet på förmiddagen. Gick perfa, man kunde nämligen inte öva till det.
Blev serverad chili con carne till lunch av das mattantas.
Var på en komunikationskurs med dom andra ambassadörerna på eftermiddagen med Linn vid min sida.
Klippte Elin när jag kom hem. Hon är den roligaste kunden jag har att klippa för hennes hår är som ingen annans. Så blont, långt och fint och hon har aldrig någonsin gjort något med det under sina 14 levande år. Jag är impad.

Måste bara lägga in ett litet citat från Hang i bussen hem.
Ida pratar om att hennes morbror har skaffat en thailändsk flickvän och där med fått hennes två barn i familjen på köpet och hon fomulerade sig i stort sett så här:

Ida: Lennart har gått och adopterat en hel jäkla thailändsk familj !
Hang: VAA ? DET MÅSTE VART DYRT !?
Jag: Jag tror inte hon menade riktigt så.
Hang: Jo, men det är as dyrt att adoptera så många !

Jag skrattade så jag höll på att dö. Hankie Dankie Doo har inte alltid alla hästar hemma. Tur är väl det för hon är ingen hästtjej precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0