Torsdag !

     Datum: 2009-05-28 Kl: 21:18:22
Varför har mina besökare sjunkit den senaste veckan ? Gillar ni inte att läsa om mina praktikveckor ? Jag kan säga er att jag förstår er, för jag gillar inte alla dagar att utföra dom. Men idag var en bra dag. Ni kan ju vara glada att det är sista dagen imorgon, sen slipper ni höra mer om det.

Idag gick förmiddagen fort som satan. Vi hade nämligen 5 stycken olika baluppsättningar att göra. Jag fick hjälpa till lite på en asiatisk tjejs frisyr och hon blev så fin så att det nästan föll en tår ur mitt öga. Julia gjorde jätte fina uppsättningar och hon är så duktig på det.

På eftermiddagen hade jag två kunder och det gick som en dans. Lillkillen babblade på som bara den och han insisterade på att han kunde ha en plastpåse på huvudet när han cyklade hem, bara det kunde rädda sprutfärgen på frillan.

Det var nog det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag var ledig från praktiken för att göra baluppsättning samt smink..min DAG gick snabbt xD

2009-05-29 @ 00:56:48
URL: http://lillalivetlisa.blogspot.com
Postat av: Terese

Ska du bli frisör eller sminkös ? :)

2009-05-29 @ 02:21:17
URL: http://tessyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0