Torsdag !

     Datum: 2009-05-21 Kl: 18:24:21
Jag & Paulina somnade som ett gift par i Amandas föräldrars dubbelsäng igår runt fyra snåret. Sen blev vi utkastade vid kvart i elva för då skulle Amanda vidare till sin stuga. Så vi tog vårt pick och pack och åkte hem till mig där jag friserade min lillebror och Paulina läste en tidning.

Efter maten var jag tvungen att hänga med till morfar för att klippa honom. Jag inkasserade 300 kronor på det. Det är mer än vad dom tar för en herrklippning på salongen jag praktiserar på men min morfar är faktiskt generös. Jag övningskörde både dit och hem och det gick riktigt bra förutom ett litet missöde då jag höll på att köra ner i diket och pappa halvt slet av mig armen.

Ska ringa lite vänninor nu och snicksnacka lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0