Måndag !

     Datum: 2009-05-11 Kl: 22:12:29
Idag var det första dagen på praktiken. Jag känner mig hemma där. Jag hann inte ens ta av mig kläderna eller säga hej innan jag hade telefonen i näven och bokade in tider hej vilt. Och då menar jag det ordagrant. Efter ett tag han jag i alla fall säga hej till Julia och prata lite med henne. Det var  bara Julia där idag för min kära handlerade är på Mauritius och Carin är i Kina. Dagen flöt i alla fall på bra och jag degade bara runt med Julia och svarade i telefon. Bokade in lite kunder på mig med.

Var på teorin på eftermiddagen. Det gick prima och jag festade till det genom att äta en macka från Snipen i bussen hem.
Klippte även pappa när jag kom hem. Han blev lite lik Hitler även denna gång, men jag blev ganska nöjd ändå.

Imrogon ska jag in till skolan en sväng och skriva ett IG på mitt nationella prov i Matte B. Sen ska jag tillbaka till praktiken igen.

Nu är det "Ballar av stål". Vad jag älskar det programet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0