Gårdagskvällen !

     Datum: 2009-05-17 Kl: 18:38:50
Igår var vi hos Joakim och grillade. Eller, alla fick ha med sig den maten de ville så jag hade med mig tacos i en påse med keebabsås ! Kebabsåsen gick åt som smör i solsken då alla ville ha. Jag säger ju att kebabsås is the shit !

Killarna kollade på när dom turades om att att åka på mini-Hondan. Vi tjejer kollade på ESC istället.



Efter ett tag blev vi livrädda då Jocke kom inkörandes med mini-Hondan i tv-rummet. Det luktade avgaser i flera timmar efteråt och man höll nästan på att bli lite på snusen.



Mitt i ESC åkte jag, Paulina & Amanda hem till Amanda för att beställa kläder av Hanna. Hon tog mått och det diskuterades modeller, färger och tyg. Så vi får se om hon lyckas skapa något trevligt. Vi fick även besök av Victor, Robbin & Kalle. Om man ska se det som finbesök eller inte har jag inte bestämt än.

Blev hemskjutsad av Jocke på mini-Hondan och jag var livrädd för jag höll på att ramla av men det tog han inte hänsyn till. Satte på ett avsnitt O.C sen deckade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0