Tisdag !

     Datum: 2009-05-12 Kl: 19:15:59
Mitt nationella prov i Matte B kommer bli ett tveksamt resultat känner jag. Jag hoppas innerligt att jag lyckades skrapa ihop mina 12 poäng som krävdes för att bli godkänd. Provet var verkligen jätte svårt. Så mycket frillor som det har kliats i idag har jag inte sett på länge. Folk gick ju ut med frillor värre än vad dom hade när dom vaknade.

Eftermiddagen spenderade jag på salongen genom att göra allt tråkigt. Städa, diska och svara i telefon. Men vid fyra så kom Annie som jag klippte. Eftersom det var fem år sen vi gick i samma klass så hade vi mycket att prata om och framför allt gamla minnen.

Fidde, det här är en pik till dig. Kul att du går förbi salongen och totalt ignorerar mig där inne som står och försöker vinka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0