Vistelsen i Halmstad !

     Datum: 2009-05-10 Kl: 20:21:42

Klockan nio satte vi oss i bilen för en roadtrip ner till Halmstad. Efter ca 7 minuter stannar vi för att kolla oljan. En rutin har jag hört. Oljan var bra och vi fortsatte mot Halmstad med ett stopp på ”Hemmakväll” för att inhandla diverse tilltugg. Vi såg en älg på vägen ner och jag blev livrädd och satt och tjatade och skrek på Jocke men tillslut så steg vi in i Jockes stuga och alla levde vi.

 

Väl där skulle killarna fira till det lite genom att dricka upp sina nyinköpta alkoholhaltiga drycker från Danmark. Vi gick även ner till stranden en sväng runt tolvtiden och kollade läget och kände på vattnet. Tillbaka i stugan satt vi på altanen en stund och sen lite framför tvn. Framåt två skulle vi gå och lägga oss men jag upptäcker att killarna har fastnat inne på toan och vad gör dom ? Jo, alla fyra står i kalsonger framför spegeln och spänner sig. Där stannar vi kvar ett bra tag och aldrig verkar dom ha haft roligare. Efter konstiga stön och ljud ifrån båda rummen så somnade vi och jag vill tillägga att jag sov i en egen säng på loftet.

 

Klockan tio var det uppstigning och till frukost stod det nybakade frallor på bordet som Marcus & Pontus varit och inhandlat. Badbrallor hade dom på sig för det var ju trots allt sol ute. Lite efter tio kom mina föräldrar och hämtade mig och jag fortsatte mot Lund.

 

Här kommer lite pictures.


Marcus the man.

 

 

Joakim Bladh

Pontidopilus.


Alla balla killerkalla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0