Yesterday !

     Datum: 2009-05-30 Kl: 17:01:53
Klockan nio igår var jag färdig med klippningen och slingningen och det blev faktiskt bra. Så jag och Fidde cyklade i en hejdundrande fart till Rasmus för att joina dom andra. Killarna var ute och sköt golfbollar tvärs över kvarteret så jag och Paulina gick in och spelade piano i Rasmus musikrum som Paulina kallar det.







Sedan ringde killarna och sa att dom hade begett sig tvärs över gatan så vi traska över till Sicko Picko med. Där käkade vi upp tacostillbehör och jag och Paui satt i soffan och gick igenom veckans händelser medans killarna satt vi bordet och jag har faktiskt inte en aning om vad dom gjorde.



Killarna skulle ut och spela fotboll på trädgården men jag och Paulina avstod gärna. Så vi satte oss vid datorn och Spotify'ade lite och målade en fin bild i paint. Sen hänkade vi med Victor till Gislaved för att skjutsa hem hans tjej.





Kommentarer
Postat av: Paulina

Mickan behöver jag säga mer än piano och Rasmus? En riktig bra blanding (:

2009-05-31 @ 13:13:44
URL: http://aneverendingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0