Blommor & Godis ... på en torsdag !

     Datum: 2009-11-19 Kl: 23:32:35
Idag kom min granne in med blommor och godis till mig. Jag undrade om jag fyllde år först men kom sen på att nej, så var inte fallet. Hon var inte för att gratulera mig till mitt körkort och det var verkligen inte det sämsta. En jättefin blomma och massa godis. Det är vad jag kallar riktiga grannar !

Sedan blev det ännu lite festligare när min lillebrors kompis kom hit med pepparkaksdeg. Jag fick smaka och gud var gott det är. En av det bättre degar, dock toppar nog lussebullsdegen listan !

Sedan måste jag lägga till dagens ord som jag fick höra av Jonte - Jonis precis. Ordet är "fittemus" och är tydligen av norskt ursprung. Jonte - Jonis och hans ordföråd är av högsta klass idag !

Sen vill jag avsluta med lite utryck om hur Hanna känner för det här med svinis som är ett aktuellt ämne nu.

Hanna säger:

Blir ju inget ligga i helgen.
Men min arm kommer ligga däremot...HELT JÄVLA STILL!

Hanna säger:
Jag älskar livet nu.
Även fast jag känner mig helt jävla död...fittsvinis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0