Utgång !

     Datum: 2009-11-15 Kl: 22:28:40
Igår var det utgång i Stockholm. Eftersom det slutade med att det bara var jag, Sofia och hennes pojkvänn som skulle ut så var vi inställda på att det skulle sluta i katastrof. Men vad hände ? Jag hade så jävla roligt !

Vi drog ut rätt tidigt och gick in på något ställe någonstans vid Fridhemsplan i alla fall. I början var det lite stelt men efter någon cider och lite shottar så var dansgolvet vårt hem och jäklar vad vi dansade. Vi shake'ade som sjutton och musiken var verkligen perfekt för oss två. Bara låtar som man kände igen och en massa gamla från förr så man blev ju helt nostalgiskt.

Eftertraktade var vi med, det kom fram en kille och kramade mig och snackade engelska med mig efter typ tre minuter bara och jag bara stod där rakt upp och ner och fattade ingenting. Sen hade jag nog kunnat få slagga på Odenplan inatt om jag ville men jag nämde något om en pojkvänn som hetter Jesper (ispirerat av Sofias bror) där hemma och plötsligt blev det inställt ... Haha !

Halv två begav vi oss mot Donken för lite käk och mötte en hel polispatrull. Poliser är alltid lika intressanta... Sen hem till lägenheten och sova. Jag fick sova ensam i en dubbelsäng med en tjock, spinnande katt på mig och jag har nog aldrig sovit så skönt !

Idag har vi bara åkt buss hem. Vi satt rakt upp och ner och lysnnade på musik från klockan tolv till fem i den där bussen utan att göra någonting annat. I slutet höll jag på att få panik för det fanns inget syre och jag är väldigt syreberoende ! Men vi klarade det med och sen blev det en sväng förbi Donken och nu är jag äntligen hemma i min säng. Som jag har saknat den ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0