Tisdag !

     Datum: 2009-11-24 Kl: 22:52:32
Idag körde jag bil till skolan för Hangs skull, hade det inte varit för henne så hade jag tagit bussen för herregud vad trött jag var. Ryktet hade också nått Emil så han plockade vi också upp på morgonen och sen bar det av !

Jag körde som en gud till skolan och Emil var helt imponerad och berömde mig flera gånger. Inte det sämta, och Hang var glad som fick sitta fram.

På religionen hade vi redovisning och det var bara jag & Caroline där från vår grupp så vi fick slänga ihop en provosorisk power-point och göra en liten nätt redovisning. Sedan slutade vid halv tolv men som den otroligt snälla vän jag är så väntade jag ända till tre så att Hang & Emil kunde åka med hem.

Så jag låg i soffan med datorn hela eftermiddagen och kollade runt lite och kurerade min trötthet. Sen fick jag sällskap, lussebulle och jag blev inte lika trött längre och tiden bara sprang iväg.

Så helt plötsligt var det dags att plocka ihop mina medpassagerare och bege sig hemmåt. Hang & jag sjöng för fulla muggar och lyssnade på Absolute Kidz. Det var nästan lite synd om Emil men han verkade somna ändå, så underhållande tyckte han att vi var ! Den ungen åker ju tydligen till Spanien imorgon med, snacka om att vi är avundsjuka ...

Tränade innan och nu blir det lite America's Got Talent innan hag somnar. Behöver verkligen sova ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0