Olikheterna i min uppfostran !

     Datum: 2009-11-03 Kl: 22:02:48
Varför är jag alltid så trött nu för tiden ? Eller nu för tiden var väll till att ta i. Jag tycker jag har varit kroniskt trött sedan jag började gymnasiet så inte för det !

Precis nyss upptäckte jag olikheterna i vad mina föräldrar vill lära mig. Det var rätt roligt !

Min mamma kom in på mitt rum med en bok som hon tyckte jag skulle läsa. Huvudpersonen i boken handlade tydligen om min egen släkting och det skulle tydligen vara så intressant och blabla. Mitt i min mammas predikan om boken så skriker pappa från soffan: "Mickan kom hit ! Du måste komma och kolla på denna fyllekörningen på youtube ! Det är jätteroooligt !" (så skrattar han som bara den). Mamma får då djävulsblicken och försöker på nytt berätta om denna otroligt intressanta och läsvärda bok men då hörs från soffan: "Mickan, kommer du eller ? Det är as häftigt !" . Tyvärr mamma, men jag måste bara springa och kolla på det där !

Så det blev ingen bok för mig och tur var väl det. Videon var för övrigt riktigt rolig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0