En skapande dag !

     Datum: 2009-11-17 Kl: 22:16:43
Idag skapade jag mig en brudkrona i skolan. Det var tydligen tvunget att man skulle göra det idag. I början var alla emot min krona och sa att den var ful och undrade hur jag skulle få det att gå ihop. Men sedan när dom såg resultatet så fick dom sig allt en knäpp på nosen ! Den blev väldigt fin enligt mig själv och jag är stolt som en baguette över den.

Efter skolan så slingade jag Malmströmens hår. Sen duchade jag och lade mig i sängen redan klockan sju och kollade på Ullared. Nu ska jag sova riktigt tidigt som jag blir tillsagd. Det är en stor dag imorgon...

Prinsesskronan gör sig inte riktigt på bild. Den är finare i verkligheten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0