Eslöv !

     Datum: 2009-11-01 Kl: 13:54:59
Har inte hunnit uppdatera på ett tag för jag har varit lite smått upptagen dom senaste dagarna. Så här kommer lite händelser när jag har tid.

I alla fall, efter att ha kommit hem från Malmö vid två i torsdags natt så satte jag mig i en bil klockan ett dagen efter enbart för att åka tillbaka hela vägen igen. Eller, nästan hela vägen, slutdestination var Eslöv för att hälsa på Jonna. Så jag och Amanda hade en trevlig roadtrip ner till henne med julmusik och annan musik.

Kvällen där bestod inte av för mycket. Medan Jonna tränade satt jag & Amanda som två ungkarlar i köket och beklagade oss över livet och åt för mycket godis och drack äcklig julmust. Men vi tog faktiskt tag i oss och gjorde så att maten var färdig till Idol men självklart hade vi glömt buljongen så det var lite smaklöst. Sedan kollade jag på Skärgårdsdoktorn till halv tre i brist på annat innan jag somnade på soffan med min lilla fillt.

Lördag morgon och på programet stod att besöka Greveholm som har blivit lite av en tradition och sen Nova Lund. Det alltid lika roligt att åka förbi Greveholm och nostalgin kommer som en bomb. Inne på Nova hade vi rätt roligt som alltid när jag & Jonna är trötta och Amanda inte orkar med oss.

Efter Nova tog Amanda och jag vårt pick och pack för att styra hemmåt enbart för att direkt åka vidare till Göteborg. Amanda har faktiskt blivit en riktigt bra chaufför så det gick riktigt bra hem och än en gång beklagade vi oss över hur jobbigt livet är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0